Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spijker/schroefvast. Moet dat in het huis blijven? Het gaat om een safe.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kan je dat wat toevoegen. ik begrijp je niet helemaal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar hebben we het hier over????
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is het niet aarde en nagelvast?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor die het niet begrijpen. Het gaat om de vraag of iets een roerend goed is en dus onlosmakelijk met de woning verbonden is of een onroerend goed dat niet met de woning verboden is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het wel ONTZETTEND knap van jou WJHM dat jij dat hier uit kunt halen. Ik zou je graag een plusje (geen kusje) willen geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bij "Spijker/schroefvast" denk ik meer aan een plintje. Het lijkt me niet dat een kastje dat aan een schroefje hangt hieronder valt. Als de Safe is ingebouwd en een gat achterlaat kan ik me er wel iets bij voorstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een safe zit vaak vast met een paar dikke bouten.
Losdraaien en als de safe dan los staat hoeft die niet achter te blijven.
Dat er misschien een plek zonder vloerbedekking achterblijft dat maakt hiervoor niet uit.

Meestal staat zoiets in een (verkoop)contract, of is er een mondelinge overeenkomst.
(tijdens een rondje met de eigenaar/makelaar/koper wordt het verteld, net als twijfel gevallen in de tuin, maar op papier is beter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing