Ik ga in belgie wonen mag ik als nederlandse mijn rijbewijs daar dan halen?

Ik ga naar België I migreren, mag ik dan wel mijn rijbewijs gaan halen?
Of moet ik daar nog mee wachten.. En hoe gaat dat in zijn werk.
Ik ben 54 jaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (1)

als je langere tijd officieel in het buitenland woont, moet je daar zelfs je rijbewijs halen, je kan het alleen in NL halen als je daar ook een officieel adres blijft houden.