In welke meubelwinkels kan ik een gemonteerd dressoir kopen?

Ben van plan een nieuw dressoir kopen,is tegenwoordig allemaal bouwpakket.
Zijn er nog winkels die kompleet gemonteerde dressoir leveren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
1K
ronron1212
6 jaar geleden
Ik weet niet waar jij kijkt maar ga eens naar een meubelboulevard en daar kun je ze kant en klaar kopen.
TurfGraver
6 jaar geleden
Ja hoor. Bij meeste meubel zaken kun je ze ook kopen inclusief montage (voor vervoer is het wel makkelijk dat ze gedemonteerd zijn).
ronron1212
6 jaar geleden
Er zijn er zat die gewoon gemonteerd worden geleverd

Antwoorden (1)

Bij de betere meubelzaken. Ik zelf heb twee identiek dressoirs op maat laten maken. Deze werden afgemonteerd geleverd en geplaatst. Mijn adres voor de betere meubels is van Heeswijk in Mierlo (tegenwoordig ook in Helmond).
jc54