Waar kan ik dunne rietjes kopen?

Het liefst in een supermarkt.. Om ecoline mee te blazen. Ken ze van vroeger toen waren ze ipv kleur transparant

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Vroeger hadden we bakken vol van die rietjes op de basisschool. Zat bij de schoolmelk. Ik weet niet of dat nog bestaat. Maar misschien ken je iemand bij een basisschool die je daaraan kan helpen?
Amadea
9 jaar geleden
Deze zijn heel geschikt, maar alleen per 1000 stuks voor horecabedrijven te koop: http://www.nisbets.nl/Cocktail-rietjes-doorzichtig/DF153/ProductDetail.raction?cm_mmc=Google+PLA-_-Verbruiksartikelen-_-Rietjes+en+Dispensers-_-DF153&utm_source=google&utm_term=Verbruiksartikelen&utm_medium=pla&utm_campaign=DF153&gclid=CO-U1Kui58QCFaLMtAodAX8AxQ

Antwoorden (2)

Deze rietjes kun je bijna in elke supermarkt krijgen en als je echt die dunne zoekt kun je naar een horeca winkel of iemand met een bedrijfpas waar je naar Makro kan gaan of andere grote handelmarkten (Sligro)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Je weet zeker dat Makro of Sligro de dunne rietjes wel heeft?
Heb ze toevallig gisteren nog zien hangen bij de Jumbo. Maar ze zijn ook verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Action, Marskramer, Xenos, Albert Heijn enzovoorts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel!