Dat is om de (dunne) achterwand aan de kast vast te maken.

Je haakt het in een rond gat in achterwand en schroeft het dan vast in een voorgeboord gat in de zijwand of middenstaander van de kast.

Toegevoegd na 8 minuten:
De functie is vergelijkbaar met een meubelhoek, alleen dan met maar één schroef en een haak voor de achterwand.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een onderdeel voor het monteren van de planken. Dmv een schroef door het gat monteer je die kant aan een kastwand. Het andere uiteinde steekt dan omhoog. Hier kan een plank opgelegd worden. Als het goed is zijn er gaten voorgeboord in de ligplanken.
AlphaLimaSierra