Mag je partytent in je eigen tuin plaatsen?

Van de naaste buren is het goed,moet ik nog elders vragen in de straat of gemeente?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.5K

Het beste antwoord

Nee, dat is niet nodig naar mijn weten. Misschien dat het per gemeente verschillend is, al lijkt me dat sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij maakt het niet uit. Ik heb meerdere malen een partytent in mijn tuin gehad; zolang de buren het prima vinden is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan wat voor partytent het is en hoe lang hij blijft staan.

Is het een simpele partytent van tentstokken en doek, dan hoef je daar geen toestemming voor te vragen. Is het een professionele partytent, die opgezet wordt door een bedrijf, dan denk ik dat je wel toestemming nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer jouw partytent geen overlast bezorgd (lees: schaduw etc) mag je gewoon de tent plaatsen. veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je buren het goed vinden en je hem na een dag of wat weer weg haalt, dan is het geen enkel probleem.