voeding voor venus vliegen vanger kopen?

Ik heb laatst een venus vliegen vanger gekocht, maar hij is zwak en van binnen is hij niet mooi rood.
Ik wil hem wel bij voeren maar ik weet niet met wat en hoe ik daar aan kan komen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
Rieneke1
7 jaar geleden
Het zijn bepaald geen makkelijke planten om over te houden, de omstandigheden zijn al snel niet naar de zin van de plant. Dus of het aan de voeding ligt betwijfel ik. Ga je er eens goed in verdiepen wat de plant wil, er is genoeg info over te vinden. Speel niet met de blaadjes, want inklappen voor niets kost de plant al snel 1 of meer bladeren. Geef ook geen plantenvoeding op de aarde of dood voer zoals kattenbrokjes oid.

Antwoorden (1)

Koop meelwormen in de dierenwinkel...