Moet je plakband van karton verwijderen?

...als je het bij het oude papier, dat opgehaald wordt legt? Soms is het verwijderen haast geen doen, vooral niet met dat dikke bruine plakband.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe mijn stapels met oud papier juist altijd met plakband mooi opstapelen zodat het niet alle kanten uitwaait . . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een touw, probeer dat eens ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan ook; maar touw is natuurlijk ook geen papier. Maar prima idee.

Het beste antwoord

Alle regels over het inleveren van oud papier staan op de site van de Stichting Papier Recycling Nederland. Voor de eenvoud heb ik even een linkje geplaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hoeft dat beetje plakband echt niet te verwijderen hoor.