Hoe krijg ik die muffe geur uit een oude schoolplaat?

Hoi!
Ik heb afgelopen week een prachtige, oude schoolplaat gekocht. Hij is van linnen (volgens mij), maar er hangt een verschrikkelijke muffe geur aan. Ik ben al genoeg tips tegengekomen, maar ze lijken me allemaal niet zo geschikt voor oud linnen waar ik toch wel zuinig op ben... Ik heb hem al flink laten luchten maar ook dat heeft helaas niet het gewenste resultaat. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
2.3K

Antwoorden (1)

Inpakken in een grote hoeveelheid krantenpapier,en dit 48 uur in een goed afgesloten doos steken.De kranten zullen de muffe geur opnemen.
fremar