Waarom hebben reclamefolders bijna allemaal verschillende afmetingen?

Het zou handiger zijn , en minder rommelig ,wanneer alles hetzelfde formaat heeft.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met het reclame bureau, de drukker en de prijs die ze ervoor willen betalen.

De folders vallen juist meer op als ze een afwijkend formaat hebben en dat wil een bedrijf: Opvallen.

iedereen wil zo uniek mogenlijk zijn. en mischien heeft het ook wel met geld te maken. de ene geeft mischien wat meer geld uit aan reclame dan een ander bedrijf.

omdat ze niet door een het hetzelfde bedrijf gemaakt worden. de kruidvat gaat voor het formaat krant wellicht om te imponeren, de V&D voor het formaat magazine omdat het iets meer in de aanbieding heeft.

Wie betaald, bepaald! De opdrachtgever wil een folder in een bepaald formaat hebben, en indien dat formaat afwijkt van een standaard maat, is dat tegen meerprijs vaak mogelijk. En hoezo rommelig? Ik neem aan dat je die folders, nadat je ze wel/niet gelezen hebt, uiteindelijk toch in de vuilnisbak of papierbak gooit. Maakt het je nu echt veel uit of het rommelig is in die bak?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100