Wat is een goede energie maatschappij?

Ik kan op internet geen goede energie maatschappij vinden. Als ik denk iets gevonden te hebben, vind ik er op internet heel veel klachten over. Green choice komt bij de consumenten bond als beste uit de bus maar als ik ze ga googelen vind ik daar ook heel veel klachten over. Bestaat er wel een goede betrouwbare maatschappij zonder klachten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
bamibal
8 jaar geleden
Nee, er bestaan geen maatschappijen waar nooit klachten over zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vraag is, wat is een goede energie maatschappij.
Reddie
8 jaar geleden
Er is altijd wel iemand die ergens een klacht over heeft. Maar daarom is een bedrijf nog niet slecht. Het gaat er om hoe ze er mee om gaan.
Met Eneco gaat dat wat mij betreft altijd heel plezierig.
jodyenboyke
8 jaar geleden
Ik stap tegenwoordig praktisch ieder jaar over en heb nog nergens problemen ondervonden. Het contract wordt naadloos overgenomen, ik stap over via de veilingen van o.a. consumentenbond of eigenhuis, nog nooit problemen ondervonden, wel financiele voordelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dat met zo'n 1 jarig contract, is een 3 jarig contract niet voordeliger?
paulus811
8 jaar geleden
@Blisssister, dat weet je pas na 3 jaar. Het is namelijk afhankelijk van de ontwikkeling van de prijzen per kw. Ik doe hetzelfde als jodyenboyle en ontvang ieder jaar een 'welkomstpremie' van rond de 150 euro. Zit nu bij budgetenergie en dat bevalt me prima en betaal 125 euro per maand voor een groot huis. Mijn buren betalen 200 bij Eneco en zijn dolgelukkig met hun 'gratis' Toon.....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Heel interessant allemaal!! Die veilingen kende ik ook nog niet, alleen PriceWise.

Het beste antwoord

Nee, er bestaat geen energiemaatschappij zonder klachten. Helaas waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt. Waar het mij dan om gaat is hoe het opgelost wordt.
Ik ben zelf geen klant bij Greenchoice, maar heb wel 2 jaar op de klachtenafdeling van één van de grote energieaanbieders gewerkt. De gesprekken die ik daar voerde met klanten gaven mij hetzelfde beeld als dat van de Consumentenbond. De keuze is aan jou...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel