Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je goedkope beveiligingscamera's kopen?

Er wordt nogal wat gejat bij mij in de buurt. Vorige week mijn fiets, 2 weken terug fiets van de buurvrouw en paar maand terug 2 kratjes bier van mij. Ook wordt er nog wel eens wat vernield, de fiets van mijn vriendin bijvoorbeeld 2 maand geleden.

(Ik woon in een flat, 2 hoog)

Nu wil ik dus beveiligingscamera's plaatsen, eentje bij mijn voordeur (waar mijn kratjes zijn gejat, tijdens een feestje) 1 bij mijn slaapkamerraam die gericht is op de fietsen (waar de fiets van me vriendin is gesloopt) en 1 bij een woonkamer raam, die gericht is op een andere plek waar fietsen worden geplaatst (waar mijn fiets is gejat).

De camera's moeten dus buiten kunnen hangen(tegen weer en wind kunnen) en het beeld moet van goede kwaliteit zijn. Het liefst ook een systeem waarmee beelden automatisch worden opgeslagen op bijv. een harde schijf.

En natuurlijk... zo goedkoop mogelijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
888
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camera's zou een optie zijn, maar een of 2 honden helpt veel beter. Bij ons in de buurt is ook een tijd geweest dat er veel diefstallen gebeurtennissen waren, maar bij ons nog nooit gewoon puur omdat wij 2 honden hebben en dat schrikt echt heel erg af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan? Je mag als particulier helemaal geen opnames maken van de openbare weg om iets te bewijzen. Het is dus strafbaar en de politie zal er niets mee doen omdat het onwettig verkregen bewijsmateriaal is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat meen je niet! wat een flauwekul dat doen ze zelf toch ook met al hun camera's in de steden??? vieze machtsmisbruikers :-P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Conrad Electronics verkoop diverse soorten beveiligings-camera's. M.i. tegen een redelijke prijs.
Misschien zit hier wat voor je bij. Zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je link werkt niet maar ik zoek wel ff naar conrad electronics
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, zat er toch echt op! Gecopieerd en geplakt.
Sorry maar bij Conrad kom je vanzelf op de site.

Andere antwoorden (2)

Je bent toch vaak 100 euro kwijt, voor een buitencamera.
Hier is er eentje, maar er zijn er meer...
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Volgens mij kan je bij de eerste de beste doe-het-zelf-zaak of bouwmarkt wel zo een ding krijgen, en dan ben je bij de bouwmarkt het goedkoopst uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding