Ik ben op zoek naar een kunststof kuip waar een persoon (à 1,85 meter) in kan. Welke inhoud (in liters) moet ik dan hebben?

Toegevoegd na 4 minuten:
De vraag klinkt zo misschien wat discutabel, maar ik wil hem gaan gebruiken als dompelbad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaan we mensen oplossen ja?

Het beste antwoord

Een kliko van 240 liter gaat misschien net lukken,
neem er een waar oud papier in gaat, dat scheelt je schoonmaaktijd.

In de bron onderin de afmetingen,
mocht het net te klein zijn, dan kan je altijd nog die 660 liter rolcontainer nemen. ;-)
Die zijn er trouwens in meerdere maten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een (al dan niet) kunststof kuip waar een volwassen mens in past, noemen we in goed Nederlands een 'badkuip'.
Daar gaat doorgaans 120-150 liter vloeistof in.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scherp escape. Het enige probleem is dat ik geen kunststof badkuipen kan vinden voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord van escape spreekt voor zich, een badkuip in kunststof.
Een polyesterbad misschien.
Als u 1,85 m lengte, 0,70 breedt en ,40 dik als een beetje gemiddelde persoon neemt heeft u een volume van 510 L.
In een kunststof ton van 104X80cm gaat 500L.
Dat zou misschien net gaan, ligt er aan, hoe lenig de persoon is.
Beter is denk ik, een ton van 750 l. inhoud.