Deze zogenaamde "geluksbamboe" is eigenlijk geen bamboe maar een dracaena-soort.
Deze kun je het best niet te veel water geven (nadat je hem hebt overgepot in een wat ruimere pot met aarde) en ook niet te veel licht. (Dus niet in een zonnige vensterbank).

De verzorging tot in details vind je in de link. Maar over het algemeen is het een makkelijke plant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb er al 3 jaar eentje, ziet er precies hetzelfde uit en de verkoper vertelde juist dat het bakje onder water moet blijven staan.
Plantje doet het prima