Wat is de goedkoopste oplossing voor tijdelijke huisvesting tijdens bouw nieuw huis?

Wij laten een woning zetten, maar ons huis is inmiddels verkocht. Wat is de goedkoopste oplossing voor tijdelijke huisvesting? Op de kavel mag als het bouwrijp gemaakt is gewoond worden (stacaravan, woonunit)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt al Een goede optie , nu nog even kijken of er in de buurt niet een huis leegstaat ivm verkoop ?!? Die zijn ook vaak aantrekkelijk om te huren . Of buiten het seizoen een vakantie bungalow of caravan . Succes.
tinus1969
9 jaar geleden
Welke regio? Tijdleijk een huis of vakantiewoning huren is bv in de Randstad lastig, daarbuiten minder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Friesland
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Luxe heeft een prijs,
een tentje is goedkoper dan een caravan..
Ivana
9 jaar geleden
Jack, in deze tijd van het jaar?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wilde eerst een zeiltje tegen de regen en een goeie slaapzak voorstellen. ;-)
Ik doel op dat "het goedkoopste" niet te bepalen is zonder een paar eisen waar het aan moet voldoen.
Een gezin met 10 kinderen heeft bijvoorbeeld iets meer ruimte nodig dan een stel.
Een maand of 6 maanden maakt ook nogal verschil..
Antoni
9 jaar geleden
Tijdelijk bij familie, vrienden of kennissen in de buurt inwonen, lijkt mij het goedkoopst. T.z.t. kan je in overleg een geschikte tegenprestatie leveren (met gesloten beurzen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je 2 weken voor je moet bevallen een tijdelijke woonruimte nodig hebt lijkt een tentje me niet ideaal ;-P..ik denk dat het een stacaravan wordt

Het beste antwoord

De goedkoopste optie lijkt mij een (sta)caravan, daar zitten de belangrijkste voorzieningen al in zoals verwarming, douche en keuken. Ik zie mensen in vergelijkbare situaties vrijwel altijd voor een caravan kiezen omdat je dan ook bovenop het bouwproces van je huis zit en dat lijkt me een groot voordeel.
paulus811
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Helemaal mee eens. Plus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de tip!