Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou er met m'n vaatwasser kunnen zijn die niet meer warm wordt?

Ik heb een vaatwasser die niet meer warm wordt (Zanussi DE3644) voor de rest doet hij alles goed alleen niet meer warm worden= niet meer schoon en niet meer droog...
We hebben vandaag even naar het printplaatje gekeken want dat is het nog wel vaak maar daarop is niks te zien.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het verwarmingselement doet het niet meer, lijkt me het meest logische. Mogelijk dat kalkaanslag de reden is, of anders vuil. Ik zou eerst 's de vaatwasser schoonmaken, zijn middeltjes voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het verwarmingselement eruit haalt, kun je deze met een multimeter doormeten. Zo kom je erachter of er een onderbreking in het element zit. Als dit niet zo is, dan is het de thermostaat of clickson (is soort thermostaat). De kapotte thermostaat kan vervangen worden, in de electronicawinkel hebben ze het e nummer nodig dat op de metalen binnenrand van de deur staat. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk het verwarmings element ,want die zorgt ervoor dat je warm water krijgt.heb je een ohm meter dan kun je zelf ontdekken wat er loos is.slaat de meter uit dan
niet uit dan is het element onderbroken en kan dus niet
verwarmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding