Ik heb ze gezien bij een aquarium/vissen speciaalzaak. Deze verkochten ook vogelspinnen, reptielen en wandelende takken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (2)

Je kan ze bijv. kopen via marktplaats, maar ook op Wandelende takken .nl (zie bron)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, je kunt deze dieren kopen in bijna iedere goede dierenwinkel. Woon je in Leeuwarden dan kun je ze kopen in de Koopmansstraat bij Pats Place. Wat je ook nog kunt doen is héél goed zoeken in Liguster hagen want daar zitten ze meestal. Veel succes.
PS. wel snel wezen want als het kouder wordt zijn ze er niet meer.