Waar haal ik een antislipmat voor een tapijt van 2,30 x 1,60? (niet online)

Ik ben op zoek naar een grote antislipmat. Het liefst met een ruitjesvorm (zie: foto). Het hoeft niet persé een antislipmat te zijn, het is namelijk voor een creatieve opdracht, maar dit was het eerste waar ik op kon komen. Iemand een idee waar ik dit kan halen of wat een ander product is dat er hetzelfde uitziet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Bij bouwmarkten of kampeerwinkels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoedt dat je daarvoor terecht kunt bij de tapijtwinkels, zoals Leen bakker, Kwantum en de betere tapijtwinkels.

Toegevoegd na 5 minuten:
Kijk ook eens op de markt, als ik voor ogen heb wat jij bedoeld verkopen ze het daar ook, bij de kraam waar schuimrubber meubelvullingen worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een alternatief voor een antislipmat kan misschien van dat spul zijn wat voor het knopen van een smyrnatapijt wordt gebruikt. Dat is ook met ruitjes en wordt verkocht is elke handwerkwinkel.

Toegevoegd na 40 seconden:
Wordt verkocht de lopende meter.