Waar kan ik slaapbedden vinden voor jongens van 14 jaar ?

Op welke site of winkel kan ik jongens slaapbedden vinden van 13/16 jaar ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
paulus811
9 jaar geleden
Zijn die anders dan voor een volwassene?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor kleine jongetjes hebben ze bedden in de vorm van raceauto's enzo.,...maar voor veertienjarigen ???
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ja, in de vorm van.. Ach, laat ook maar. Serieus: ik denk dat je moet kijken naar OF een combi met een bureautje, OF gewoon een eenpersoonsbed. Meiden van die leeftijd zijn voor zover ik weet veel meer van de logeerpartijtjes dan jongens, dus een 14-jarig meisje zou je misschien nog blij maken met een stapelbed ofzo, maar voor een jongen moet je volgens mij gewoon een simpel bed hebben. Sowieso zou ik op die leeftijd qua meubilair geen dingen meer gaan doen in de stijl van hun favoriete TV-show of een bed in de vorm van een vliegtuig of raceauto of wat dan ook, want over vier jaar is dat dus ECHT niet cool meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vermoedelijk over 1 al niet meer.
Mijn dochter wou met haar twaalfde nog een roze kamer...zijn we mooi niet ingetrapt en maar goed ook nog geen jaar later was ze helemaal roze-paars-glitter-barbie- af.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is geen bestaande 'doelgroep' in de beddenbranche. Je hebt babybedjes
Dan heb je kleuterbedjes
Soms nog jongensbedden
En dan komen de tiener-bedden , meestal unisex , en dan bijvoorbeeld in de uitvoering van een hoogslaper met bureautje ofzo. Of de in de jaren 80 populaire kajuit-bedden met kastjes en laadjes eronder.
En dan de bedden voor volwassenen natuurlijk. Het beste kun je dus op zoek naar een tienerbed of een gewoon eenpersoons bed.

Antwoorden (2)

Bij Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/bedroom/bedroom_beds/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Leen Bakker hebben ze vrij veel keus.
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/bedden/bed_overzicht.aspx#1
Let er wel op dat je een goede bedbodem kiest en het juiste matras erbij. Het beste is de jongen mee te nemen, zodat hij kan voelen hoe een bed ligt en zelf het bed uit kan zoeken. Laat je niet verleiden door de leuke kinderbedden, maar kies een bed waar hij de komende jaren nog in wil slapen.