Heeft iemand ervaring met een cv kachel van Remeha Avanta 28C?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Het beste antwoord

Ja, een heleboel mensen. Je kunt recensies vinden op http://www.kieskeurig.nl/cv-ketel/remeha/avanta_28c_cw4/reviews/195316/

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb zelf sinds een paar maanden De Remeha Calenta. Die bevalt in ieder geval ontzettend goed. Op Kieskeurig kan je deze ketels ook vergelijken.

Het is een betrouwbaar merk in ieder geval.

Toegevoegd na 2 minuten:
Is de Avanta niet de oude versie en de Calenta de opvolger?

Toegevoegd na 4 minuten:
In de bron een link om de Calenta en de Avanta te vergelijken en een adere review website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is een veel geplaatste keuken in de woningbouw.

Toegevoegd na 1 dag:
keiken ??? Kachel, zal ik bedoelen. Waar zit ik met mijn gedachten?