De lijm resten, want die zullen achterblijven kan je wegkrijgen door te föhnen. Doordat het warm wordt is het goed weg te krijgen.
(wel in een leeg bad ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peuter de anti slip er af,en dan met sticker verwijderaar.
Je kan ook wasbenzine nemen of nagellak remover.
Succes
12 jaar geleden
lijmresten kun je eenvoudig verwijderen met lampenolie of babyolie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de eco clean van prowin (voorheen HaRa) en dat is echt superspul! verwijderd zelfs lijmresten van vloerbedekking en is toch niet agressief voor de onderlaag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met gewone stickerverwijderaar gaat het ook.