weet iemand wat dit kan zijn?

Zojuist is er een monteur langsgeweest met een vochtmeter en deze sloeg niet uit. Hij wist zelf ook niet wat het is. Weet iemand wat dit kan zijn?

Toegevoegd na 20 minuten:
Edit: het is geen lekkage. Anders zou de vochtmeter uitslaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het roest is (ik weet het wel muren roesten niet)
Maar als er iet van geroest metaal aangekomen is voor een lange tijd zie je roestsporen op je muur
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Schimmel misschien???

Antwoorden (3)

Indien het in in de woning is zou ik je opstal verzekering contacten en melden dat je een lekkage hebt. Meestal zijn lekkages door de verzekering gedekt, tevens is de schade als gevolg van de lekkage dan ook gedekt. Dus ik zou zeggen bellen naar de verzekering.

Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan van een oude lekkage zijn, dus nu lelijk opgedroogd, dus geen vocht meer in de lucht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijken schimmelplekken. Dat kan komen doordat het eerder vochtig is geweest door bijvoorbeeld slechte ventilatie van de ruimte of een lekkage. Het vocht kan inmiddels zijn verdwenen, maar de lelijke plekken blijven zitten. Maak het goed schoon en doe er dan een goede dekkende verf overheen. Eventueel kan je daarover nog schimmelwerende verf doen. Dan zou het weer een mooi plafond moeten worden.