Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nieuw kussen gekocht van eendendons en stinkt vreselijk. Is dat normaal?

Vanmorgen eerst naar Beter Bed gegaan voor een kussen.
Daar direct een miskoop gedaan want het kussen kraakte vreselijk! Dus gelijk vandaag weer terug om het om te ruilen.
Toen op advies van mijn ouders door naar Hema, en omdat ik geen zin had in nog een kussen dat zo kraakte, had ik gekozen voor dons van eenden.
Ik ben er niet helemaal voorstander van, maar ik wil wel een kussen dat niet kraakt.

Het kussen was vacuüm verpakt, en toen ik het open maakte kwam er een enorme stank uit.
Het hangt nu buiten uit het raam te luchten, maar ik wil wel over 1 uur al gaan slapen, want ik moet morgen vroeg op. Is die stank normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat is niet normaal. Soms hangt ergens een fabriekslucht aan, maar dat hoort redelijk snel te vervliegen. Kan zijn dat het van een slechte plukker komt, en de dierlijke resten in het chemische proces niet geheel zijn verdwenen. Jakkes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is zeker niet oke terugbrengen !!
Hoop niet dat je er op geslapen hebt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding