Hoe bestrijd ik boktor?

mijn hardhouten buitentafel zit vol torretjes. Is dit te bestrijden met spiritus of is er een harde maatregel voor nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Kennelijk is het de bedoeling dat je de larven in het hout weg krijgt.
Er zijn bestrijdingsmiddelen.
Ik weet nog dat toen we ons huidige huis kochten, ik de trap voor de zekerheid heb behandeld tegen houtworm-ige toestanden ( want er waren erg veel gaatjes in )

In de derde bron heb ik een link naar een voorbeeldproductje gegeven. Er zijn er veel soorten en verschillende prijscategorieën. Welke het beste is voor jou situatie moet je zelf uitzoeken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
beste ..
ik heb de tafel met dik bleekmiddel bestreken met een handveger. Na 2 dagen heb ik geen torretjes meer gezien, en maar 2 kleine gaatjes. Bedankt voor je reactie.
groeten