Wat voor een spin is dit?

Ik kwam deze spin op de foto net tegen, weet iemand wat voor soort het betreft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niemand? de foto lijkt wat groot maar de spin is kleiner dan een erwt, had hem van dichtbij gemaakt vandaar
Amadea
9 jaar geleden
Aan beide zijden zijn drie poten zichtbaar. Een spin heeft acht poten. Conclusie: het is geen spin. Hij lijkt op een mier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, volgens mij zie ik wel 8 poten. 3 op de grond en boven zijn kop 2 omhoog.
Amadea
9 jaar geleden
Dat zijn volgens mij voelsprieten.

Het beste antwoord

Dat is de Anelosimus vittatus En het is een spin die behoort tot de kogelspinnen