Hoe zorg je ervoor dat je was ook na het drogen nog naar wasverzachter ruikt?

Wanneer ik mijn was uithang na het wassen met wasverzachter ruikt hij altijd heerlijk naar wasverzachter. Doe ik mijn was echter na het wassen in de droger, ruikt het lang niet meer zo lekker fris naar wasverzachter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hoi, ik doe altijd een scheut natuurazijn bij de was. Daarmee haal je de nare geuren weg zoals zweet. Ik vind dat de was daarna ook lekkerder ruikt. Als wasverzachter gebruik ik als de was buiten gaat drogen; Silan of Robijn. Maar over het algemeen niets, want dan gaat de was de droger in.
Die reclames met frisse was gedurende 5 dagen moet je niet geloven... dat heb ik ook nooit gehad!