Heeft een ultrasone muizenverschrikker effect ?Wil van die rakkers af op beetje humane manier

Toegevoegd na 28 minuten:
wat ik eigenlijk wil weten is of die dingen werkelijk effect hebben .de meningen zijn erover nogal verdeeld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als u huisdieren heeft zou ik hem niet kopen
huisdieren kunnen ook niet tegen het geluid dat het apparaat maakt Toegevoegd na 12 minuten:
koop een diervriendelijk muizenval
huismuizen kun je niet in het bos uitzetten dan zijn ze ten dode opgeschreven
Rieneke1
14 jaar geleden
wat betrefr het uitzetten, heb je daar een bron van?
ik vermoed nl dat je gelijk hebt, de huismuis is een aparte soort, en geen bos- of veldmuis die toevallig binnen is verzeild geraakt.
toen ik hier op gv echter een vraag hierover stelde, reageerde iedereen geruststellend; het beestje zou het buiten in het park prima redden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach,ik merk dat pinguinnetjes hier ook prima gedijen.

Het beste antwoord

Als je huisdieren hebt zou ik hem niet kopen
huisdieren kunnen ook niet tegen het geluid dat het apparaat maakt
Heb je geen huisdieren kun je hem goed gebruiken ook andere insekten verjaagt het apparaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tanx

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je verjaagt ze hiermee alleen. Als het ultrasone geluid ophoud komen ze weer terug. Een vriendelijke manier is om zelf een val te maken (een rechthoekig kooitje) waarin je achterin wat lekkers legt zoals kaas. Zorg er voor dat ze halvewege het kooitje een touwtje moeten doorknagen om bij dat lekkers te komen. Dit touwtje moet dan verbonden zijn met een luikje/klepje wat dan achter de muis dichtvalt. Je hebt dan de muis gevangen en kan deze loslaten waar je het wil. Uiterst humaan!