hoe zet je weer druk op een drukloze spuitbus?

ik heb n spuitbus tegen regen en vocht voor leer, en suede.
Deze wilde ik vandaag gebruiken, maar waarschijnlijk doordat het een oude fles is is de druk ervanaf.. Moet ik een nieuwe halen, of is er een handige tip wat ik kan toepassen? Of zal inderdaad deze zo oud zijn dat de inhoud zijn werk ook niet meer zal doen..

De vraag is dus eigenlijk… is er een truc om deze gasloze fles nog te kunnen laten werken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Antoni
10 jaar geleden
Dat lijkt mij, als het al mogelijk is, werk voor een specialist.

Antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk en als je zou proberen nog eens gevaarlijk ook
Robby BB