Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Via de binnenkant twee dekbedpunten in de punten van de hoes doen, dan de onderste twee punten op de juiste plek doen en dan aan de onderste twee punten vasthouden en uitschudden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dekbedovertrekhulp Willem is een handig, klein en compact hulpmiddel om uw dekbedovertrek snel en makkelijk over uw dekbed heen te trekken. U kunt het zien als een extra paar handen, die u helpen bij het opmaken van uw bed.

Tevens is deze vraag al eens eerder gesteld
http://www.goeievraag.nl/vraag/best-groot-dekbed-dekbedovertrek-stoppen.423
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb bij een hoes eens links en rechts bovenin een paar cm opengemaakt (met zoompje of wat het ook mag heten) en toen kon ik de punten van het dekbed vastpakken en hoefde er niet helemaal in.

Sommige hoezen hebben dit gewoon ook, ik heb het niet zelf verzonnen hoor. Werkt perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoes binnenstebuiten trekken. Dekbed er op leggen, dan hoes weer erover heen trekken.
Je hebt dan heel veel handen nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draai de hoes binnenstebuiten. Stop mn armen erin en reik met mn handen naar de twee uiterste punten van de hoed. Vervolgens pak ik met mn handen nog in de hoes de 2 punten van het dekbed en trek het dekbed de hoes in. Vervolgens stroop ik de hoes als een soort vel over het dekbed. Zo gepiept.

Vroeger had ik een trap in huis. Hing ik m boven het trapgat.. dat ging nog makkelijker, de zwaartekracht hielp een handje. Maar ook zonder trapgat is het zo gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
precies! :)
met twee personen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding