Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de graffiticans (van Graffitiwinkel.nl) ook gebruiken om mijn vervuilde behang te herstellen?

Mijn behang ziet er namelijk niet uit, en ik wil 'm een nieuwe kleur geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dan niet gewoon met lichtgrijze latex over je behang gaan en daarover na drogen een leuk kleurtje er over zetten. Dit moet je ook doen als je eventueel graffitiverwijderaar gebruikt. Dus het lijkt mij totaal onnodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit 'm in het feit dat de structuur van het behang behouden blijft bij het sprayen... Bij gewone verf worden de gaatjes gedicht, wat niet de bedoeling is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je gewoon verf spuiten. graffiti is niet echt handig. als jij of iemand anders later een ander kleurtje wilt, dan zal de graffiti er doorheen slaan. Dus gewoon even kijken of je verf kan gaan spuiten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Behang spuiten is absoluut geen probleem.
Wel eerst goed afnemen alvorens te keer gaan.

Je hebt alleen een kleine nadeel.
Je zit wel in een afgesloten ruimte en met een spuitnevel en een plafond.
Een emmertje latex verf zou in mijn ogen toch een nettere oplossing zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing