Waar kan ik adres wijzigingen kaarten kopen?

Hebben ze die nog bij het postkantoor of moet je die online bestellen en zo ja waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.5K

Antwoorden (2)

Kan je lekker thuis in je luie stoel doen:

http://www.postnl.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/verhuiskaart-maken/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beide. Je kunt ze nog altijd op het postkantoor kopen, maar ook online via de website van PostNL. Ook de grote boekhandelzaken hebben ze vaak (in elk geval bij mijn in de woonplaats).

Succes met de verhuizing!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Postkantoren bestaan niet meer!