Is er een middel voor poepende honden in mijn tuin?

Sinds kort woon ik in een pasgebouwd huis en veel hondeneigenaren laten hun hond massaal uit in de tuinen van de buurtbewoners en mij. Ik vind dit asociaal en wanneer ik naar ze toe wil lopen om er wat van te zeggen weten ze niet hoe snel ze weg moeten lopen. Des te meer reden ze asociaal te noemen. Her en der zijn er bordjes te vinden waarop staat verboden voor honden re poepen. Het helpt niet.
is er een middel voor mijn tuin wat honden afschrikt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Een schrikdraad, kan ook nep. Wij hadden ook dat probleem dus kochten we een net echt schrikdraadje en zo'n bordje hingen we op aan een paal.

Nergens meer last van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geur spray:
http://www.muizenval.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=80

Toegevoegd na 1 minuut:
ultrasoon geluid met bewegingsmelder:
http://www.muizenval.nl/index.php?main_page=index&cPath=8&zenid=8av43fnq0711m8vhpbr88irgi1