Waarom heeft iedereen, waar ik ook kom, het deurtje van de wasmachine dicht?

met als gevolg vieze beschimmelde rubbers?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb een bovenlader dus laat ik hem open staan en hij staat in mijn badkamer dus niemand ziet hem, vroeger had ik mijn oude wasmachine in de keuken staan en altijd open, tot dat ik mijn kat mee heb gewassen die lekker in de was lag te slapen, gelukkig zag ik het op tijd anders was t beestje dood gegaan, dus ik deed vanaf dat moment altijd de deur dicht

Mensen doen die deurtjes dicht om ervoor te zorgen dat ze er niet tegenaan lopen en er dus voor te zorgen dat ze hun been niet bezeren en het deurtje niet afbreekt. Doe ik ook!

Omdat ze niet willen dat je de vieze was in de machine ziet liggen? Omdat ze anders tegen het deurtje lopen? Omdat ze niet weten hoe smerig en bedompt de wasmachine hierdoor gaat ruiken?

Omdat veel mensen de wasmachine in de keuken hebben staan. En het dan geen leuk gezicht is deur open. Maar staat hij daarintegen op de douche,dan kan de deur gewoon open of op een kier.

Ik heb dit altijd(behalve tijdens het wassen natuurlijk:) op een kier staan. Helemaal open is niet handig iig niet waar die van mij staat omdat daar personen voorbij lopen. Zo kan het toch luchten. Dus niet bij iedereen is het deurtje dicht:)

Omdat de deur zich in twee staten kan bevinden. Geopend en gesloten. Zij kiezen voor de staat 'geopend'. Dit, omdat ze niet afweten van beschimmelde rubbers, het ze niet kan schelen, beschimmelde rubbers een urban legend is of omdat de wasmachine aan staat.

Dit is dus duidelijk het bewijs, dat je nog nooit bij ons thuis geweest bent. Mijn dame laat het deurtje altijd open, behalve als het apparaat in werking is uiteraard! Het voorkomt nare luchtjes.

een kwestie van waar de machine staat. mijn machine staat in de badkamer met het deurtje op een kier. geen schimmelde rubbers.

Ik heb een tic. Ik geef het toe. Mijn naam is SuzyQ en ik wordt kriegel van deuren die openstaan. Keukenkastjes, kledingkast, dressoir, badkamer, dícht die deur. Als ik erbij nadenk, laat ik de wasautomaat open staan. Dat is immers wel zo fris. Maar het komt voor dat ik gedachteloos deuren sluit en de wasmachine dan meteen meeneem. Zodra ik het zie, zet ik hem trouwens ook altijd weer open. Geen beschimmelde rubbers in mijn huis. Maar de kans bestaat dat als je bij mij thuiskomt, de wasautomaat net even dicht staat.

Heb ooit bijna mijn katertje meegewassen. Die was verzot op vuil wasgoed als matras Sindsdien hou ik het deurtje dicht. ( Voor het wassen kijk ik toch nog eens) Poes in de kookwas is geen gezicht. Ik probeer trouwens mijn was er in éénmaal in te stoppen. Met een dichte deur hebt ge kans dat het wasgoed vochtschimmelig wordt.

Omdat de kat er anders in gaat zitten en ik wil geen haren op de schone was.

Niet iedereen heeft de wasmachinedeur dicht. Hier staat het deurtje altijd open.

Ik denk als iets dicht kan, dat men het eerder dicht doet dan open laat. Soort automatische handeling.

Deurtje van de wasmachine staat bij mij altijd open maar je kan er dan ook niet tegenaan lopen. De machine staat in een hok waar ook de cv ketel hangt. De kat heeft geen interesse in dat hok en gaat er nooit in.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100