Waar kan ik een grote spiegel kopen zonder rand?

Ik zoek naar een spiegel met zonder een rand, Het moet vooral een hoge spiegel zijn en niet zo'n hele brede. Weet iemand misschien een redelijk bekende winkel die in meerdere steden voorkomt waar ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij de ikea?

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat jij groot vindt, maar bij Ikea zou het kunnen lukken.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/bedroom/24859/
Kijk ook bij Kwantum en Leen Bakker.
Voor grotere spiegels dan de standaard passpiegels moet je naar de sanitairwinkel, een winkel waar ze badkamers verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom krijgt dit antwoord nou een duim naar beneden? Het is toch het juiste antwoord op de gestelde vraag! Nee, ik heb geen idee wie crea is. Grote spiegels zonder rand zijn veel duurder dan met rand en die rand kan je er zo afhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou zo'n goed antwoord is het m.i. niet! Vraagsteller vraag: Citaat: :Ik zoek naar een spiegel met zonder een rand, In de link vind je allen maar met rand. Ook de sanitair winkel zal m.i. geen spiegel op maat kunnen leveren. Hooguit spiegeltegels. Voor een spiegel op maat zonder rand zul je echt bij een glashandel moeten wezen. Zie antwoord stippel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar dan ben je wel anderhalf keer zo duur uit als een standaard spiegel waar je zelf de rand van weg haalt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik weet, heeft IKEA echt wel spiegels zonder lijst en bij een sanitair winkel kunnen ze ook grote spiegels leveren (ik heb zelf in mijn badkamer een spiegelwand, geleverd door een sanitairwinkel).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja natuurlijk heeft Ikea spiegels zonder rand, Heb zelf een ovale afgeslepen spiegel in mijn badkamer. Maar waar ik op reageer is de opmerking van bjorri. Hier kun je je vingers lelijk aan snijden.
Ikea levert geen maatwerk en ben je gebonden aan hun assortiment. Dit in tegenstelling tot een glashandel, alwaar je sanitairwinkel .ook zijn spullen op maat besteld. M.v.g. TegnXinnig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat niet bij, dat het geen standaard maat mag zijn, alleen dat hij groot moet zijn, dus niets mis met IKEA wat dat betreft.
Bij een goede glashandel kun je spiegelglas kopen in elke maat of vorm die jij wil. Ze kunnen daar de randen ook frezen zodat het niet meer scherp is en ook voor bevestiging zijn er slimme oplossingen.
Of online bestelllen natuurlijk, zie hieronder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt mij een correct antwoord. +
Bij Xenos hebben ze grote pas-spiegels zonder rand.