waar kan je die banaanfietsen kopen?

jullie hebben het denk ik wel eens gezien, zo'n knalgele/rode ligfiets die heel hard gaat en langwerpig is

waar kan je die kopen en hoe heten ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (4)

Dit wordt een 'sigaar' genoemd en die kan je gewoon bij een fietsenmaker kopen (of bestellen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste fietsenwinkels kan je ze gewoon bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze fietsen worden speciaal gemaakt bij velo, voor dat jij je velo mobiel hebt ben je gemiddelt een jaar verder. De velomobiel is niet zomaar bij een fietsen winkel te koop.
Zo'n ligfiets heet een velomobiel en kost nieuw tussen de 5- en 6000 euro. Ik heb er ook weleens wat jaloers naar gekeken, vooral wanneer het regent.
Het advies is dan ook om je eerst goed te oriënteren.
Hieronder vind je enkele adressen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Plus war achtergrondinformatie.

Toegevoegd na 14 minuten:
Plus WAT achtergrondinformatie.
(Net te snel op enter gedrukt, sorry...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals mijn voorganger al aan geeft,
De fiets heet een velomobiel.
Je kunt bij velo een afspraak maken om zo'n mobiel op maat te laten maken.
Een tweedehand velo is misschien een optie, MAAR deze velo moet waarschijnlijk wel afgesteld worden op jou lengte en wensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie aanvulling!
+