komen fruitvliegjes op olijfolie af ?

Ik heb momenteel veel last van fruitvliegjes in huis, Nu zag ik dat je zeg kunt vangen mbv azijn (http://lifehacking.nl/thuis-tips/hoe-vang-je-fruitvliegjes/). Kan ik hiervoor ook olijfolie gebruiken, of komen ze daar niet op af ?

Ik heb namelijk wel olijfolie in huis, en geen azijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Nee, olijfolie is niet gefermenteerd. Wat rode wijn of "bedorven" vruchtensap met een drupje afwasmiddel werkt wel.