Hoe kan je het beste van Cobomba afkomen?

De Cobomba of Waterwaaier is een Aquariumplant, die in verwilderde vorm voorkomt in de Loosdrechtse Plassen. Het wonderlijke is hoe deze plant daar terecht is gekomen is voor menig één een grooot raadsel. Hoe kun je van deze waterplanten het beste afkomen, Ze zijn een gevaar voor de plezier scheepvaart, doordat de planten stengels in de schroeven verzeild raken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Haal de plant met wortel en al met een hark uit het water en leg hem op de kant of in de compostbak. Vooral zorgen dat hij heel blijft want ieder stukje wordt weer een nieuwe plant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.