Kan een appartementseigenaar drie offertes voor het schoonhouden van ons appartementsgebouw bij het bestuur indienen.?

Of is dit voorbehouden aan het bestuur, art 38 lid 2 modelreglement 1992.
Graag een antwoord hierop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Indienen kan altijd als punt in de VvE vergadering. Het is dan aan de vergadering om te beslissen of er uit één van deze drie offertes een keuze wordt gemaakt of dat het bestuur of de beheerder nog andere offertes aanvraagt. Ik zou de offertes dus niet indienen bij het bestuur maar als agendapunt toe laten voegen.
Let op.
Als het bestuur in een vorige vergadering een mandaat heeft gekregen van de vergadering om een beslissing te nemen over het schoonmaakcontract dan komt het dus niet meer in de vergadering.