ik heb witte stoelhoezen en die wil ik zandkleur of taupe gaan verven iemand een idee met wat voor soort verf voor de wasmachine ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.4K
Antoni
10 jaar geleden
Ik denk dat het makkelijker is een antwoord op je vraag te geven als je bij je vraag vermeldt van welk materiaal de stoelhoezen zijn gemaakt.

Antwoorden (2)

Dit gaat niet lukken, stoelhoezen zijn voorzien van een vuil afstotende laag waar verf niet op pakt, bovendien zijn zij gemaakt van kunstvezels (nylon) waar de verf ook niet op pakt. Het enige dat je zou kunnen doen is het met de hand verven met decoratie verf, maar dit is een enorme klus, omdat je dat met een kwastje aan moet brengen (dit is normaal bedoeld om motiefjes op de stof aan te brengen). Kijk voor meer informatie op www.dylon.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de stof. Indien ze van katoen zijn zou ik Dylon pakken. Het is wel het slimst om dan de wasmachine verf te pakken, dit zijn de grotere doosjes. Deze is kleurecht, en je witte broek heeft dan later niet van die rare plekken. Vraag daarbij wel af, of je hoezen wat krimp kunnen hebben. Exacte manier van verven is vast op hun site te vinden.