mijn balkon is afgeschermd met een veiligheidshek. Welke kleur is het minst opvallend om doorheen te kijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

In de veronderstelling dat er uitzicht is op tuinen zou ik zeggen: donkergroen.
Amadea
10 jaar geleden
Welke kleur je het ook schildert, aan de binnenkant ziet het er toch vrijwel hetzelfde uit omdat het buiten veel lichter is en je dus tegen de schaduwkant aankijkt.
Als het 's avonds buiten donker is en binnen licht aan dan is een zo donker mogelijke traliekleur het minst opvallend. Dan maakt het dus wel uit.
Maar vooral zou ik kijken welke kleur je het mooiste vindt want dat zal wsl het meest bepalend zijn voor je beleving.

Nog beter is uiteraard om het hele spul weg te halen als dat kan qua inbreekrisico en kan op omlaag vallen kinderen / katten.

Op anders wegzagen en vervangen voor iets fraaiers (zo'n doorzichtig net of iets dergelijks).
Poet
10 jaar geleden
Ik zou een camouflagetactiek gebruiken.Vanaf 5 hoog wil je de Dazzle-techniek gebruiken.Zit je onder de 35 meter dan gebruik je de schutkleuren.

Voor de binnenkant van het hekwerk zou ik het zwart kiezen,maar dat is een persoonlijke mening ..

Toegevoegd na 2 minuten:
Extra bron.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Camouflage#Dazzle-camouflage