Ik wil de achtergevel boven verfen maar hoe kom ik daar bij?

De bovenkant van de achtergevel moet in de verf,maar tegen de achtergevel heb ik een glazen aanbouw.
Ik kan er geen balk of zo iets er op leggen.
Een steiger lukt ook niet.Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Huur een hoogwerker..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een steiger kan bijna altijd,
maar dat zal dan wel iets duurder worden dan een standaard steiger.

Als het veel werk is dan is een steiger meestal goedkoper en ook fijner en sneller werken dan een hoogwerker.

Soms is er best makkelijk zelf wat te maken, bijvoorbeeld met een paar ogen in de muur waar je dan balken of steigeronderdelen in kan haken.

Toegevoegd na 40 seconden:
bron is gewoon een foto van google
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet mogelijk om met een hangladder te werken ?
En verfrol op een lange stok kan ook soms uitkomst brengen.
Het veiligste is natuurlijk een hoogwerker, ik weet het kost een beetje geld maar tenslotte werkt het zeer vlug door zijn hoge wendbaarheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou aan allebei de kanten van de glazen aanbouw een rolsteiger kunnen bouwen,en dan van de een naar de ander een loopbrug over heen kunnen leggen,deze deze zijn in verschillende lengte's te verkrijgen van 4 tot 8 meter ofzo. Ik denk dat je dat bij de grotere verhuurbedrijven wel kan huren.