Hoe repareer je een scheur in een gevel waar je doorheen kunt kijken?

Ik heb in de achterzijde van de gevel van mijn schuur een enorme scheur lopen waardoor ik heen kan kijken. Heeft iemand tips voor mij hoe je dit het best kan repareren? Het is een gevel die het hele jaar door wind en regen vangt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als het alleen is om de scheur dicht te krijgen zodat er geen tocht meer door kan, dan zou je het met PUR-schuim dicht kunnen maken. Als het ook nog mooi moet worden, dan zou je de voegen uit moeten kappen en opnieuw voegen.
jc54