Zojuist is er een pot verf omgewaaid (buiten) en de stoep en de muur van het huis zitten onder de verf! Hoe kan ik dit eraf krijgen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
12.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verf op water- of op terpentinebasis ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, hoe kun je antwoord geven als je dat niet weet....

Antwoorden (3)

Laten drogen en dan verwijderen met een grof schuurpapiertje, de stenen kunnen iets lichter worden van kleur, maar dat trekt na een tijdje vanzelf weer bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eerst de grote klodders eraf halen, door te scheppen en de rest leg je keukenpapier op, zodat dat de verf opneemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zeer goed werkt om verf te verwijderen is DECAP+ van Reynchemie.

Heb net even gezocht naar een website van reynchemie, en blijkt dat ze verschillende producten hebben voor het verwijderen van verf op gevels.

U moet anders maar even navragen welk product het best geschikt is voor u.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ergste opvegen met oude lappen en de rest besprenkelen met terpentine en de boel op deppen met oude katoenen lappen. En dat blijf je doen totdat alles weg is. Eventueel kan je een rest wat in de stenen en de tegels getrokken is verwijderen met een graffiti remover en meteen hogedrukreiniger of tuinslang wegspuiten.