Is het normaal dat het herstellen van betonrot zo veel kost: rond de 4000 euro voor een terras van 3 vierkante meter?

Men spreekt hier over een kost van rond de 4000 euro voor een terras van 3 vierkante meter.

Toegevoegd na 42 minuten:
Het is een terras van een flat op de vierde verdieping.

Toegevoegd na 2 uur:
Het plaatsen en huren van de steigers is in de prijs inbegrepen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Als het een terras is dat gewoon op de grond ligt, nee, dat is niet normaal. Ik kan me voorstellen dat als het een dakterras of een balkonterras is dat het duur wordt, maar voor minder dan dat bedrag had ik ruim 50 vierkante meter straatwerk, waarvan de helft Chinese leisteen die in cement zijn gelegd.
jc54
10 jaar geleden
Dat lijkt me erg veel, tenzij de steiger veel kost omdat het terras hoog ligt.

Om na te gaan of de prijs enigszins correct is, zou ik nog twee bedrijven een offerte laten maken.