zijn er ook leuke plantjes voor binnen die klein blijven ?

hallo, ik heb niet zulke brede vensterbanken en elke keer als ik leuke plantjes koop ziet het er na een tijdje niet meer uit, de bladeren groeien overal heen en tussen de luxeflex zit het steeds vast,
en ook mijn zoontje vind die lange hangplanten interesant om op te eten hihi.

ik zoek een groene plant die niet zo assosiaal groeit.
dus gewoon een lief leuk plantje wat wel gezellig staat maar niet zo uitloopt,

ik wil geen cactus

13 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

Mag hij ook boemetjes hebben? Dan denk ik aan een kalanchoë.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uhm, dat moesten natuurlijk bloemetjes zijn, geen boemetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het eerste dat me te binnen schiet is een Kaaps Viooltje.
Bloempjes van wit tot donkerpaars. Bloeit langdurig.
Als ik er nog 1 weet zet ik het er straks bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vetplantjes op de vensterbank staan leuk en worden ook niet groot.