we hebben zwarte vlekken op het red cedar hout van ons schuurtje. Hoe kunnen we deze verwijderen?

Ik weet dat de zwarte vlekken soms ook op de locaties ontstaan waar de spijkers in het hout zijn geslagen , maar dat is bij ons niet het geval. Nu heb ik gelezen dat het ook kan zijn ontstaan door slijpsel dat in het hout is gedrongen als gevolg van bijvoorbeeld het monteren van de daktrim.
Graag hoor ik wat ik of ik wat aan die zwarte vlekken kan doen en zo ja: hoe

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (1)

Verf erover