Heb je geurhinder van een (NIEUWE) verbrandingsoven?

Ze zijn vanplan om een verbrandingsoven op 2km van ons te plaatsen geeft dit tegenwoordig nog geurhinder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

In principe niet, maar als je kijkt naar protesten en acties, dan zal het toch nog wel "geur" met zich meebrengen. Hangt ook af wat er wordt verbrand, een crematorium heeft ook een verbrandingsoven en die is nagenoeg reukvrij.

Het zit misschien ook wel een beetje "tussen de oren". Waarom moet er bij ons in de buurt afval worden verbrand?

protesten tegen ovens:

https://www.google.nl/search?q=reglementen+verbrandingsoven&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=nl&sclient=psy-ab&q=verbrandingsoven+protesten&oq=verbrandingsoven+protesten&gs_l=serp.3...3215.5817.0.6218.10.10.0.0.0.0.145.883.6j4.10.0...0.0...1c.p5_Z2FnIy0M&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=389d3465696721bf&biw=1280&bih=620