Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik gratis verhuisdozen krijgen?

Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb geen zin om een kapitaal te betalen aan verhuisdozen. Weet iemand hier misschien of er een zaak is (of wat dan ook) waar je gratis verhuisdozen kan krijgen? Supermarkten heb ik al opgebeld, maar die doen daar helaas niet meer aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bananen dozen kan je ook gebruiken als verhuis dozen en die kan je zelf bij een supermarkt vragen en ook krijgen,en hebben ze niet genoeg voorraad vraag je of je de volgende week weer mag komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kunt probren bij www.gratisoptehalen.nl
of www.gratisaftehalen.nl
of een advertentie bij de supermarkt ophangen
of marktplaats.nl
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Probeer eens bij een verhuisbedrijf. Vaak hebben die wel gescheurde dozen liggen die ze toch niet meer kunnen verhuren. Voor eigen gebruik zijn ze vaak nog goed genoeg.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden
Als je ze op marktplaats of iets dergelijks tweedehands koopt en je verkoopt ze daarna weer voor ongeveer dezelfde prijs dan heb je gratis verhuisdozen gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toen ik de laatste keer verhuisde heb ik bij het verhuisbedrijf voor 50 gulden 50 verhuisdozen gekocht. dat is niet gratis maar zeg nou zelf, "dat kost bekant geen drol"! het mooie is dat je na de verhuizing, ik had er nog 100 nodig, die teruggegaan zijn, de 50 overhoudt en nog niet hoeft te legen... je hebt het al druk genoeg. en daarna als je tijd hebt: de geleegde in de schuur/berging/op zolder en eventueel doorverkopen.
naar mijn idee is dit toch ook bijna gratis... (iemand anders zei al, daarna kan je ze verkopen en is het toch nog gratis!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding