Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe houd ik mijn schuur vorstvrij zonder deze extra te isoleren en zonder stroomvretende kacheltjes?

Voorheen deed ik dit met een electrische kachel, totdat ik een leuke afrekening van Essent kreeg.......

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Frans Bauer volgen misschien met zijn Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Met een Zibro Kamin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik heb gehoord dat die behoorlijk stinken en dat het verbruik erg hoog is. Klopt dit?
Zet er een zibro kamin in ,of een kacheltje op bussengas.
Dan heb je in ieder geval de kosten in de hand.
En spullen die kunnen bevriezen afdekken,noppenfolie is hier zeker geschikt voor en niet echt duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Je zou er daklozen in kunnen laten wonen. Wellicht dat hun lichaamswarmte de schuur vorstvrij houdt...
(Lees meer...)
16 jaar geleden
Alle gaten en kieren zo goed mogelijk dichten. Krantenpapier is goedkoop en isoleert behoorlijk goed.
Vloerbedekking (ergens een tweedehandse opduiken) op de grond kan net het verschil maken. Een dikke laag zand isoleert ook een tikkie maar of dat zo handig is...

Maar als het echt serieus vriest, dan is een schuur zonder serieuze isolatie of verwarming helaas een vrieskast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Als je schuur niet ver van je huis afstaat kun je eventueel een pijp van je huis naar de schuur maken waardoor je overtollige warmte van je huis naar de schuur kunt leiden.

Pijp, ventilator klaar. Als er luchtstroming is in de schuur zal het ook minder snel gaan vriezen.

(vanuit kruipruimte kan ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing