Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom eten honden vaak paardendrollen en kattenpoep?

zelfs als het bevroren is........ik moet er niet aan denken gatver!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
818
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsja, en dan laten die hondenliefhebbers zich ook nog eens lekker aflikken in hun gezicht..... bah bah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een enorme hondenliefhebber, maar vind likken van een hond inderdaad vies. Het is echter ook slecht om het te bestraffen aangezien likken onderdanigheid van de hond toont. Hoe dan ook, ben ik er toch niet van gediend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Paardendrollen zijn heel voedzaam. Honden eten van nature geen gras, paarden wel. In paardendrollen zitten nog bruikbare voedingsstoffen van het gras.
De natuur heeft het zo gemaakt dat voor vleeseters de ontlasting van planteneters lekker ruikt en smaakt, zodat ze ook die voedingsstoffen, die ze normaal missen, binnenkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ga ervan uit dat ze het lekker vinden! Mijn hond duikt op een koeienvlaai alsof het warm appelgebak met slagroom is! Ten grote ontevredenheid van het baasje! Bah.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doen ze om vitaminen en minaralen binnen te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding